masa dalam perjalanan nak pergi kampus, tiba-tiba aku dengan akma ternampak/terjumpa/terdengar suara kucing macam mintak tolong ( meow, meow,meow) lebih kurang la. kitorang da cube tapi tak mampu jugak nak tolong dia turun, terpaksa tinggalkan die, mintak-mintak ade yang tolong . InsyaAllah.Mood : study
die bagi dua lagu, satu untuk time bile tengah bengang giler, lagi satu bile dah cool then dengar lagu tu 'Heaven Is A Place On Earth' sape yang nak dengar cari la penyanyi die ' Belinda Carlisle '
Hye Annoin, pagi-pagi online ade sorang kawan ni bagi lagu ni dekat aku, die kate lagu ni best untuk lepaskan tekanan dan rasa marah dekat someone, macam tau-tau je aku dalam tekanan yang tak ade punce.
' Lakon layarmu hebatTerpukau ku melihatIsi hati upahan
Sampai bila?
Kau mahu tersesat
Tidak kau penat
Hidup penuh muslihat
mahkotamu
Raja drama '
die bagi dua lagu, satu untuk time bile tengah bengang giler, lagi satu bile dah cool then dengar lagu tu 'Heaven Is A Place On Earth' sape yang nak dengar cari la penyanyi die ' Belinda Carlisle '
dengar la best sangat, tapi pegi la cari sendiri ye.
in this situation aku dah tak tahu nak buat post entry ape sebab orang kat sekeliling sebok dengan study dan aku sebok menaip pulak jadi aku terpaksa mengundur diri dulu, untuk meneruskan tanggungjawab aku.
enjoy lyric and nanti kite jumpa lagi ek~ bye
When the night falls down
I wait for you
And you come around
And the world's alive
With the sound of kids
On the street outside
When you walk into the room
You pull me close and we start to move
And we're spinning with the stars above
And you lift me up in a wave of love...
Ooh, baby, do you know what that's worth ?
Ooh heaven is a place on earth
They say in heaven love comes first
We'll make heaven a place on earth
Ooh heaven is a place on earth
When I feel alone
I reach for you
And you bring me home
When I'm lost at sea
I hear your voice
And it carries me
In this world we're just beginning
To understand the miracle of living
Baby I was afraid before
But I'm not afraid anymore
Ooh, baby, do you know what that's worth ?
Ooh heaven is a place on earth
They say in heaven love comes first
We'll make heaven a place on earth
Ooh heaven is a place on earth
in this situation aku dah tak tahu nak buat post entry ape sebab orang kat sekeliling sebok dengan study dan aku sebok menaip pulak jadi aku terpaksa mengundur diri dulu, untuk meneruskan tanggungjawab aku.
enjoy lyric and nanti kite jumpa lagi ek~ bye
No comments:
Post a Comment